donderdag 22 november 2012

About us



Karen Groot - Hi there! Ik ben Karen en ik ben 13 jaar. Qua Social Media gebruik ik Twitter, Facebook en Tumblr. Ik gebruik dit omdat ik het leuk vind, en om contact te houden met vrienden die ik bijvoorbeeld heb ontmoet op vakantie. Het is heel handig omdat er geen kosten aan verbonden zitten - en aan een lang gesprek aan de telefoon wel.

Juul Schraven - Hooi, ik ben Juul ik ben 13 jaar oud ik gebruik Social Media veel. Ik heb Twitter, Instagram en Facebook. Ik gebruik het niet echt om een speciale reden zoals familie, ik gebruik het vooral omdat ik het leuk vind. Ik gebruik het om met vrienden te praten en te laten weten wat ik doe. Ik vind Social Media wel belangrijk, maar vooral heel leuk. :)

Irem Bereketoglu - Hoi, ik ben Irem ik ben 13 jaar en ik heb Facebook, Twitter en Instagram. Ik gebruik mijn Facebook voor mijn familie en vrienden uit het buitenland, Twitter is voor m'n vrienden en familie in Nederland, ik probeer zo veel mogelijk een sociaal leven te hebben omdat ik dat belangrijk vind. =)

Tijn de Bruin - Hey, ik ben Tijn, ik ben 13 jaar. Ik heb ook Facebook, Twitter en Instagram. Ik heb ook familie in andere steden en vrienden die ik op vakantie heb ontmoet of die ik niet vaak zie, daarvoor gebruik ik Facebook en Twitter. Ik gebruik Twitter ook om vrienden te laten horen wat ik aan het doen ben. Zo blijven ze altijd van mij op de hoogte! ;)

1 opmerking:

  1. KOM NAAR DE GRAPPEN BLOG!!!
    Link: http://grappenvideoworkshop.blogspot.nl/
    kopier en plak deze link in de addresbalk!!

    BeantwoordenVerwijderen